Biuletyn Informacji Publicznej

Administracji Szkół i Infrastruktury Społecznej

OGŁOSZENIE O NABORZE - Dyrektor Administracji Szkół i Infrastruktury Społecznej w Chojnie ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze Młodszy Księgowy w Dziale Finansowo – Księgowym w Administracji Szkół i Infrastruktury Społecznej Chojnie

Nazwa i adres jednostki:

Administracja Szkół i Infrastruktury Społecznej w Chojnie

Jagiellońska 12

74-500 Chojna

Wymagania niezbędne:

  • obywatelstwo polskie lub państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, któremu na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polski: osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego musi posiadać znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
  • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • wykształcenie średnie (preferowane ekonomiczne),
  • staż pracy na podobnym stanowisku,
  • znajomość przepisów z zakresu:
  1. ustawy o rachunkowości,
  2. ustawy o finansach publicznych,
  3. ustawa o ochronie danych osobowych,
  4. ustawa o podatku od towaru i usług.

 

Wymagania dodatkowe:

  • wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności ekonomicznym lub podyplomowe w zakresie ekonomii, finansów, rachunkowości,
  • mile widziana znajomość programu finansowo – księgowego VULCAN,
  • biegła obsługa komputera (world, excel, internet, poczta elektroniczna),
  • komunikatywność i łatwość przekazywania informacji, umiejętność pracy w zespole, samodzielność pracy na zajmowanym stanowisku, odpowiedzialność, uprzejmość
    i życzliwość w kontaktach,
  • umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawnych.

 

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1.  prowadzenie rachunkowości zgodnie z obowiązującymi zasadami i przepisami prawa, w celu uzyskania rzetelnego i jasnego obrazu stanu i sytuacji finansowej,
  2. sprawdzanie dokumentów finansowych pod względem formalnym i rachunkowym,
  3. sporządzanie wszelkich sprawozdań, rozliczeń i uzgodnień wg potrzeb, w terminach określonych przepisami,
  4. gromadzenie, przechowywanie dowodów księgowych,
  5. archiwizowanie akt stanowiących dokumentację finansowo – księgową,
  6. rzetelne i bieżące prowadzenie ewidencji księgowej wszystkich operacji gospodarczych,
  7. potwierdzanie sald rozrachunkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami (ustawą o rachunkowości),
  8. dekretowanie dokumentów księgowych,
  9. rozliczanie i ewidencja list płac,
  10. analiza wykorzystania środków finansowych,
  11. windykacja należności i regulowania zobowiązań,
  12. opracowywanie analiz i kalkulacji skutków finansowych określonych przedsięwzięć i zamierzeń,
  13. prowadzenie ewidencji i gospodarki środkami trwałymi w zakładzie i placówkach,
  14. organizowanie inwentaryzacji składników majątkowych zakładu oraz obsługiwanych placówek i jej rozliczanie,
  15. dokonywanie oceny gospodarczej przydatności składników majątkowych zakładu oraz placówek,
  16. uzgodnienie kont syntetycznych.

 

Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

  • praca będzie odbywała się w budynku administracyjnym Administracji Szkół
    i Infrastruktury Społecznej w Chojnie przy ul. Jagiellońskiej 12, 74-500 Chojna który nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych. Główne stanowisko pracy znajduje się na I piętrze budynku (klatka schodowa bez windy),
  • praca z wykorzystaniem urządzeń biurowych (komputer, drukarka, skaner, kserokopiarka, telefon), wymagająca umiejętności systematycznego realizowania spraw oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z dyrektorami jednostek obsługiwanych przez ASiIS,
  • sytuacje stresowe,
  • pełny wymiar czasu pracy.

 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej i zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%

 

Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny (własnoręczny podpis),
  • życiorys – curriculum vitae (CV),
  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienia (załącznik nr 1 do ogłoszenia),
  • kserokopie świadectw pracy (jeśli takie posiada) lub oświadczenie kandydata w przypadku trwającego stosunku pracy,
  • kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
  • w przypadku kandydatów chcących skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,
  • oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu
    z pełni praw publicznych (załącznik nr 3 do ogłoszenia),
  • oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (załącznik nr 3 do ogłoszenia),
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego (załącznik nr 3 do ogłoszenia),

Osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są do dołączenia do oferty jednego z niżej wymienionych dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego:

  • certyfikat znajomości języka polskiego poświadczający zdany egzamin z języka polskiego na poziomie średnim ogólnym lub zaawansowanym wydanym przez Państwową Komisję Poświadczenia Znajomości Języka Polskiego jako Obcego,
  • dokument potwierdzający ukończenie studiów wyższych prowadzonych w języku polskim,
  • świadectwo dojrzałości uzyskane w polskim systemie oświaty,
  • świadectwo nabycia uprawnień do wykonywania zawodu przysięgłego wydane przez Ministra Sprawiedliwości.
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do realizacji procesu naboru (załącznik nr 2 do ogłoszenia),
  • oświadczenie o zapoznaniu się z Klauzulą informacyjną dla kandydatów biorących udział w naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Administracji Szkół
    i Infrastruktury Społecznej w Chojnie (załącznik nr 2 do ogłoszenia).

Kserokopie dokumentów aplikacyjnych, o których mowa w ust. 7 pkt 4,5,6 powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.

Termin i miejsce składania dokumentów

  • Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać lub przesłać w terminie do dnia
    18 grudnia 2024r. do godz. 1515 pod adresem: Administracja Szkół i Infrastruktury Społecznej w Chojnie, ul. Jagiellońska 12, 74-500 Chojna w zaklejonej kopercie
    z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Młodszy Księgowy w Dziale Finansowo – Księgowym w Administracji Szkół i Infrastruktury Społecznej
    w Chojnie”.
  • Aplikacje, które wpłyną do Administracji Szkół i Infrastruktury Społecznej w Chojnie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

 

Inne informacje

  • Kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub drogą elektroniczną, o terminie, miejscu oraz godzinie rozpoczęcia testu kwalifikacyjnego i rozmowy kwalifikacyjnej.
  • Wszystkie dokumenty zawarte w ofercie muszą być sporządzone w języku polskim w formie umożliwiającej ich odczytanie. Dokumenty wydane w języku obcym powinny zostać złożone wraz z tłumaczeniem.
  • Kandydat wyłoniony w drodze naboru zobowiązany jest przed zatrudnieniem do przedłożenia:
  • aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • zaświadczenia o stanie zdrowia pozwalającego na pracę na określonym stanowisku.
  • Pracownik podejmujący po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, w rozumieniu przepisów art. 16 ust. 3 ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (U. z 2024r., poz. 1135) obowiązany jest odbyć służbę przygotowawczą, o której mowa w art. 19 w/w ustawy;
  • Informacja o wyniku naboru będzie niezwłocznie po przeprowadzonym naborze umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.asiis.edu.pl.) oraz na tablicy informacyjnej Administracji Szkół
    i Infrastruktury Społecznej w Chojnie przy ul. Jagiellońskiej 12, 74-500 Chojna;
  • Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu u Pani Weroniki Kotlińskiej tel. 91 414-30-32.

 

KLAUZULA INFORMACYJNA dla kandydata do pracy dotycząca ochrony danych osobowych

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) informuję, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Administracji Szkół
    i Infrastruktury Społecznej w Chojnie jest Dyrektor, ul. Jagiellońska 12, 74-500 Chojna, tel. 91 414 30 32.
  2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: e-mail: iod@chojna.pl, tel. 91 414 12 95 wew. 53 lub listownie na adres ul. Jagiellońska 4, 74-500 Chojna.
  3. Dane osobowe kandydata na wolne stanowisko urzędnicze przetwarzane są w celu przeprowadzenia rekrutacji wskazanej w ofercie pracy, na podstawie art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 Kodeks pracy oraz ustawy z dnia 21 listopada 2018 r. o pracownika samorządowych w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Podanie niniejszych danych osobowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzane są na podstawie Pani/Pana dobrowolnej zgody w zw. z art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Podanie dobrowolnych danych nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji.
  4. Dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, tj. przez okres 3 miesięcy od zakończenia procesu rekrutacji.
  5. Dane osobowe mogą być udostępnione wyłącznie podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na podstawie przepisów prawa.
  6. W związku z przetwarzaniem przez administratora danych osobowych przysługuje Pani/Panu:
  • prawo dostępu do danych osobowych,
  • prawo sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych,
  • prawo ograniczenia przetwarzania,
  • prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
  • prawo do cofnięcia zgody,
  • prawo do przenoszenia danych.
  1. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne
    z prawem przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym do wniesienia skargi jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  2. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
  3. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.